طرز تهیه کباب چنجه

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه کباب چنجه
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 11 آذر 1399 ز : 23:37 | +

طرز تهیه کباب چنجه

برای پخت این کباب سنتی و محلی خوشمزه در خانه مراحل زیر را بخوبی و مو به مو انجام دهید تا در پایان آشپزی یک خوراک عالی و لذیذ داشته باشید .

مرحله اول

گوشت خود را با یک چاقوی تیز و برنده به سه تکه مساوی تقسیم کنیدسپس یک پیاز  و نصف را به صورت خلال برش زده و بر روی گوشت ها ریخته ، گوشت ها را درون کیسه فریزر قرار داده و برای مدت زمان ۴۸ ساعت درون فریزر قرار دهید .

مرحله دوم

حالا نوبت آماده نمودن ادویه مخصوص برای پخت کباب خانگی می باشد برای این کار نمک دریایی را همراه با فلفل سیاه دانه و فلفل قرمز و مقداری آویشن درون یک هاون ریخته و بکوبید سپس مواد را درون آسیاب ریخته و میکس کنید بعد از انجام این کار سیر له شده را همراه با روغن زیتون به ادویه اضافه کنید و به خوبی با هم مخلوط نمایید .

مرحله سوم

زمانی که گوشت آماده شد ، آنرا خرد کرده و درون ظرفی مناسب با گوشتکوب بکوبید ، پس از انجام این کارها ادویه ای را که آماده نموده اید را همراه با آب لیموی تازه و پیاز خلال شده به گوشت اضافه کنید ،مواد را با هم مخلوط کرده سپس ماست یونانی گوجه و فلفل دلمه‌ای رنده شده را به مایع گوشت اضافه کنید و با دست به خوبی ورز دهید تا حسابی جا افتاده و یک دست شود بر روی ظرف خود یک سلفون کشیده و برای مدت زمان ۴ ساعت به آن استراحت دهید البته درون یخچال .

مرحله چهارم

در مرحله پایانی پخت ذغال ها را روشن کرده و و زمانیکه حرارت یک دست شد گوشت ها را به سیخ بکشید و در لا به لای آنها دنبه قرار دهید ، بر روی حرارت قرار دهید و مدام سیخ ها را بچرخانید تا بخوبی پخته شوند ، اکنون کباب رستورانی شما آماده برای سرو شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com